29 Mart 2010 Pazartesi

bir rüya nelere kadir

büyülendim. ciddiyim. bir rüya gördüm ve büyülendim. hiç sevmediğim bir şey olsun istiyorum artık hayatımda.

ne olduğunu siz bilemezsiniz. beni tanıyanlar az çok anlarlar bunu okuyunca. hem korkuyorum, hem çok istiyorum.

şimdi bir kedi gibi, yatağın içine girip, battaniyeme sarılıp, o rüyayı düşünmek istiyorum. kesinlikle nü bir rüya değil. son derece sevgi dolu bir rüya. konu bir erkek de değil. aslında bir erkek. ama sana asla zarar vermeyecek bir erkek. pamuklara sarılıp sarmalanması gereken bir erkek. sonsuza kadar o haliyle korunması gereken bir erkek. bir "can".
bir rüyayla bütün hayatım mı değişecek yoksa?

değişsin.

tüm güzellikler benimle olsun. ve o erkek, o can da benimle olsun her daim..

2 yorum:

springoss dedi ki...

rüyanız gerçek olsun mirim!!!

Holy Go-Nightly dedi ki...

amin hayırlısıyla ;)