25 Mart 2010 Perşembe

dibe mi vurduk lan şimdi?


çekim yasasıyla ilgili bir kitap okuyorum hali hazırda. daha başlarındayım kitabın. bugün okuduğum kısımda insanları altıya ayırmış :

-patronumsular
-fareler
-mustaripler
-maço adamlar
-arkadan vuranlar
-işkolikler

okudum. kendimi patronumsular arasına sokamadım. evet her dediğim olsun isteyen biriyim ama o kadar kendine güvenen biri değilim. fareler arasına girebilirim. yani şöyle ki; kimseyi kırmak istemem nefret etmiyorsam şayet, kimseyi rahatsız etmek istemem, her hatadan, her şeyden sonra "özür dilerim". çoğu insan uyarır da beni bu konuda. "her bok için özür dilenmez" diye. ama dilime pelesenk olmuş mübarek laf. koparıp atamıyorum. yani çoğu zaman ettiğim özürler gerçek değil.. bu da bir itiraf böyle..

diğer yandan mustariplere de bayağı uyuyorum. her ay farklı bir hastalıkla karşınıza çıkabilirim. nazlayın beni! tek istediğim bu. ilgilenin benimle! yoksa ölürüm.

maço adamları okuduğum zamansa aklıma tek bir şahıs geldi. mide bulandırıcı bir konu ama yazmak zorunda hissediyorum. eski sevgilim sefa bey. şu profilimde belirttiğim hayatımın erkeği "s" değil. maço adamlar, seks hayatlarını karşılarındakine süper, über göstermeye çalışan adamlardır. kendilerine fazlasıyla güvenirler. siz onun kız arkadaşı, sevgilisi dahi olsanız oturur size mükemmel yatak hikayelerini anlatır. evet bu tam sefa. sefa'yı bana tanımla derseniz artık cevabım bu olacak. saf düşüncelerimin içine sıçan adam sefa'dır. o ve onun yatak hikayeleridir.

mide bulandırıcı.

arkadan vuranlar ve işkolikler hakkında da aklıma gelen bir kaç isim var elbette.

işkolikler için çok muhterem bir arkadaşımın ismini verebilirim :arzu. kadın kendini parçalıyor işi için. değer mi diyoruz? vicdanım rahat olmaz diyor. içten içe bitiyor halbuki. o da farkında. nereye kadar gidecek, ne zaman patlayacak merak ediyorum.

bu sabah bu konuyu okurken tüm bunlar bir film gibi gözümün önünden geçti.

ommmmmmmm olumlu düşüncem..... ommmmmmmmm herşey harika.......
ommmmmmmm dibe batıyoruz.....ommmmmmmmmmmmiimmmmmmmmmdatttt kurtaran yok mu lan!!!!!!

Hiç yorum yok: