16 Mart 2010 Salı

the nausea


özentiyim ondan böyle ingilizce mi latince mi belli olmayan bir başlık koymak istedim. işin bilimsel yanını görün istedim. bu sabah çok şey istiyorum.

uyumak istiyorum her sabah olduğu gibi, mükellef bir kahvaltı yapmak istiyorum. bak bunu her sabah istemem. iki grissini, bir fincan kahve işimi görür genelde.

işe gelmek istemiyorum en önemlisi. hayır, işten kaçmak istediğim için falan değil. sadece çok erken kalkmanın vermiş olduğu bir bıkkınlık var. ilkokuldan beridir erken kalkıyorum. tatil günleri bile erken kalkardım televizyonun sesine uyanarak. demek ki erken kalkmak benim kaderim. bugün zengin bir koca bulsam, "çalışma evinin kadını ol!" dese sanıyorum yine de erken kalkacağım. öyle çalışmayıp yan gelip yatmak da olmaz. ayıp olur adama. en azından yine sabahın körü kalkıp kahvaltısını falan hazırlamak lazım.

bu sabah ki isteklerimin yanında bir isteğim daha var. i have a wish!

bulantım geçsin. lütfen.. yalvarıyorum..

"ehihihi sabah bulantısı" falan diye saçma saçma düşünmeyin. hamile olmamı gerektirecek en ufak bir şey yok. sadece;

-son zamanlarda çok çok fazla abur cubur yiyip, 60 kilo olmamdan sebep bu sabah sadece ve sadece bir paket çubuk kraker yedim bir fincan kahve ile. hay yemez olaydım. grissini böyle bulandırmazdı midemi. sanıyorum çubuk krakerlerin üstündeki fazla büyüklükteki tuzlardan oldu bu bulantı.

yaa yaa.. her şeyin bir açıklaması vardır değil mi?

bak hala daha orada bulanıp duruyor pis bulantı!

Hiç yorum yok: