14 Nisan 2010 Çarşamba

dr. oetker sen herşeyi düşünmüşsün meğer!


artık en büyük hobim "kek ve börek" yapmak. beyaz, yufka, un, şeker vs. kelimelerin geçtiği cümleleri duyunca ya da okuyunca beynim doğrudan hamur işine odaklanıyor. hayır ya, yemesinde falan değilim işin. az buçuk öyle peki. ama bunları yaparken ki zevke, tatmine hiç bir şekilde ulaşamıyorum.

en büyük desteği bu konuda dr. oetker veriyor bana.

inanılmaz tarifler, inanılmaz şaheserler yapıyorum sayesinde. bu biraz tembellik bazılarına göre, hazırcılık. alakası yok. sadece karışık bir un aldığın, kutunun arkası tarif dolu. ee neresi şimdi kötü bu işin? yine yorulan sen, yine kolu ağrıyan sen, harcama yapan da sen.

dr. oetker fanı oldum. teker teker alıyorum ürünlerini. her haftasonu mutfağımızda ağırlıyorum onu ve arkadaşlarımı.

sizlere önerebileceğim ve bugüne kadar en çok sevdiğim ürününü takdim etmekten de ayrıca gurur duyarım :

ÇİKOLATALI TURTA!

yapımı falan o kadar kolay ki! lezzetine diyecek yok eğer ki hindistan cevizi seviyorsanız. şimdi şöyle ki alıyorsunuz dr. oetker'in bu ürününü, içinden çıkan un karışımına yumuşak 125 gr. margarin ve 3 yumurta ekliyorsunuz. bir paket de hindistan cevizi çıkıyor. ondan da bir çorba kaşığı bir kenara ayırıp kalanını karışımın içine atıyorsunuz ve mikserle karıştırıyorsunuz. fırına verip bekliyorsunuz. çıkınca geri kalan hindistan cevizlerini üstüne serpiyor ve soğumasını bekleyip soğuyunca da (off uzadı iyice) afiyetle mideye indiriyorsunuz.

çok basit, çok leziz, çok kalorili. ama ideal. yalnız bu turtayı yapacaklara bir önerim var. zaten ürün kapağında da yazıyor. kesinlikle turta, kenarları kelepçeli bir tepsiye konulmalı ve altında da kesinlikle yağlı kağıt olmalı. yoksa benim gibi turtaları tepsiden kazıyıp kazıyıp yersiniz. ne kadar yağlasanız da tepsiyi olmuyor.

afiyet olsun, çok yaramasın..

2 yorum:

gul_sah dedi ki...

senin dr.oetkerden reklam parası alman lazım.

Holy Go-Nightly dedi ki...

bence de
en sadık müşterisi benim