12 Nisan 2010 Pazartesi

bir lomom olsun, bir de yan flütüm işte ben o gün mutlu olurum!

dünyaya pembe gözlüklerle bakamıyorum. biliyoruz ki toz pembe de değil her şey. kapkara ya da grimsi bir duman. arada o dumanın içinden mavimsi led ışıkları falan çıktığı oluyor.

pembe gözlük taksam çocuk muamelesi görürüm muhtemelen. o yüzden en acilinden lomom olmalı. her çektiğim an pembe olmalı. muhteşem bir şey. fotoğrafçı olmalıyım diye bir takıntım yok, ama lomom olmalı diye bir takıntım var artık. böyle şu yaz mevsiminde dışarıya çıkıp çatır çatır, pes pembe fotolar çekmeliyim. öyle başka yolu yok.

aslında var...

lomo bulamıyorsam yan flüt bulurum. evet. pan gibi flüt çalmak istiyorum. (bu fikrin oluşmasını sağlayan tara jaff'a derin sevgilerimle). neden yan flüt? bunun bir nedeni yok sanırım. çocukluk hayali. ama bilinçaltının da altında kalan bir çocukluk hayali. şimdi bir şekilde su yüzüne çıktı. çıktı. çıkması iyi oldu.

önümüzdeki yazı bomboş geçirmek istemiyorum. kendimi dışarlara atıp hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum. tamam, berbat bir şekilde çıkaracağıma inandığınız flüt sesini duymamanız ve kendimi daha çok geliştirmek için çok sevgili arkadaşımla adalara kaçacağız. sizi mi kıracağım?

ama bunların yanı sıra aklım lomoda da kalacak yine :( pıfffff lomo bulamazsam holga da olur.

bir yardım eli... allah rızası için :((

Hiç yorum yok: