29 Nisan 2010 Perşembe

herkesin efsanesi, çocukluk aşkı kendine

ah dedecim ah..

sevgili dedem ve ben şu dünyadaki belki de en sıkı ayşecik takipçileriydik. dedem rahmetli, zeynep değirmencioğlu'nu çok severdi. en sevdiği filmi de "karataşlı emine" filmiydi. gerçi filmin ismi bu değil ama biz "aa karataşlı film başladı. hadi izleyelim" deyip izliyorduk. o filmdeki dede - torun ilişkisi yüzünden izlediğini tahmin ediyorum. bizim de aramızda öyle bir ilişki söz konusuydu. çok severdik birbirimizi.

yine zeynep hanımın en sevdiğimiz filmlerinden biri olan "hayat mı bu?" filminden bahsedeceğim.

öhöm;

efendim şimdi o filmde zeynep hanımın en iyi rol arkadaşı olan sertan acar beyefendi ve sertan bey'in kardeşi ya da abisi emin değilim - serkan acar beyefendi oynamaktaydı. nedense, sertan acar'a karşı bir kıllık durumu söz konusudur bende. belki renkli gözlü olduğu için, belki fazla duygusal olduğu için. ayşeciğe böyle kırılacak bir porselen bebeğe bakar gibi bakardı. hep ayşecik de, filmlerde aşık olurdu sertan acar'a haliyle. birisi bana öyle baksa sinir olurdum, aşık olmazdım. anasını satayım sanki başka genç jön yoktu yeşilçam'da.

işte tüm bu gıcıklıklarım, o filmi izlememle geçti. ayşecik kendine layık olan adamı bulmuştu sonunda. SERKAN ACAR'ı bulmuştu.
.
allahım, o ne yakışıklılık, o ne espritüel bakışlar, o ne endam, o ne boy pos...
sürekli birilerini birilerine yakıştırma huyumdan mütevellit serkan acar'la ayşeciği birbirine yakıştırdım o tıfıl zamanlarımda.
sonra bir de öğrendim ki babanemden, meğerse gerçek hayatta da evliymişler. erkek çocukları varmış. tam benlik bir şey. evli ve erkek çocuklu olmak. ne kadar mutlu olmuştum o gün.
işte o gün bugündür serkan acar, benim için bir efsanedir.

onu sevmemi engelleyecek tek şey fenerbahçe'yi deli gibi sevmesi olabilirdi. ama buna rağmen çok çok seviyorum kendisini.

bir ara kanserdi. amerika'ya gitmişti tedavi amaçlı. umarım sağlına kavuşmuştur. ailecek medyadan uzak oldukları için bilemiyoruz tabi gelişmelerin nasıl olduğunu.

şu da belki size saçma gelecek ama -yok hakikaten saçma bir teori :

sanıyorum serkanların kaderinde bu var. ya da sevdiğim serkanların :
kanser riski taşımak ya da kanser olmak..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

slm sizinle tanışmak istiyorum