3 Haziran 2010 Perşembe

kokoşun arkadaşı da kokuş mu olur?


bunun sonu gelmez.

bu yüzden madde bağımlılarını ve alkolikleri bir nebze de olsa anladım.

alışverişkolik olmuşum :(

çok acı, çok feci :(

kokoş kız'ın bloğunda ne görüyorsam "makyajla ilgili" alasım geliyor. annemle bu yüzden çok kavga eder olduk.

neyse.

mesela nude ruj neymiş kendilerinin blogunda öğrendim. tabi çevremdeki parfümerilerin nude rujdan haberi yok. bu sefer "hani böyle dudak rengi gibi" olan ruj demeyle anlatmaya çalıştım. eh bir nebze de olsa derdimi anlatıp, istediğim gibi tondaki ruju aldım.

maybelline rujumuzun markası. şimdi size makyaj bloglarındaki gibi swatchı şu, tipi şu diye fotoğraf yayınlamayacağım. blogumu böyle bir şeye dönüştürmeye gerek yok. tabi yapanlara da imrenmiyor değilim. devam edin kızlar, hepiniz süpersiniz!!! :P

bunun yanı sıra yine kokoş hanımın blogunda görüp "almalıyım" dediğim eyelinerdan aldım. ama kalem olanından. çok kısa bir süre sonra eyeliner koleksiyonuna sahip olacağım. her çeşit eyelinerım var çok şükür. hepsinin de tek ortak özelliği siyah olmaları. :) ne yapayım yaa siyahtan başka bir renk düşünemiyorum.

bana biraz renk verin!!!

Hiç yorum yok: