16 Temmuz 2010 Cuma

adını deşifre ediyorum : bora!

canlarım,

her insanın hayatında sayısız veya da sayılı eski sevgilileri olmuştur. bunlardan kimisi bıçağını yüreğimize saplayıp defolup gitmiştir, kimisi de giderken sizin tüm hislerinizi ve güveninizi aldığı için "umur" diye bir şey bırakmamıştır aklınızda, beyninizde.

bom bok bir girişten sonra sadede geliyorum. on sene önce sevdiğim, daha sonra hayatımın adamını bulunca ve bir tarafıma da kazığı sokunca sevmeyi bıraktığım eski sevgili kategorisine bile girememiş olan bora adındaki şahıs yarın evleniyor.

e yani evlenebilir. illa sonsuza kadar herşey aynı kalamaz, biliyoruz herhalde. ama sorun ne biliyor musunuz? sorun evleneceği kızın benden çok çok çok çirkin olması :) ahaha yok o da değil. sorun bora'nın öküzün, andavalın ve bokun önde gideni olması.

niye mi? bakın şimdi. ben medeni bir insanım. eh çoğu yerde değilim. kabul. nezaketen annesi bizi bora'nın düğününe çağırmış. ulan sanki bilmiyor bir zamanlar oğlundan hoşlandığımı, hatta "sen gelinim olsana?" dediğini falan da unutmuş. neyse, anneme "hayır, gitmiyoruz" dedim. zaten gitmek için bir nedenimiz de yok. ama yine de annesini arayıp, ailem adına tebrik etmeyi falan düşünüyordum açıkçası.

evet, medeniyim demiştim.

dün akşam ellerimde, kollarımda paketlerle, yokuş aşağı yürürken aklımdan hiç ama hiç geçmeyen bir sima, bir zayıf, kara kuru bir genç adam önüme çıktı. tahminleriniz doğru. o şahıs bora'ydı.

aynı mahallede oturmamıza rağmen ayda yılda bir kere görürüz birbirimizi. o zaman bile selam sabah seromonisine girmeden transit geçiveriyorduk. ama dün akşam, transit geçmek ne kelime! adam suratıma bakmamak için arkasını döndü! biri yanında, diğeri arkasında olan arkadaşını görebilmek ve uyduruktan bir şeyler söyleyebilmek ve beni görmemek için arkasını döndü!

ahaha bir tarafımın kenarı!

ben de suratımı bihter yöreoğlu gibi yapıp yanlarından geçtim. öncesinde de 50 senedir görmediğim, nefret ettiğim insanı görmüşcesine şok geçiren kadın suratını taklit etmedim değil.

ama bu bana yapılır mı? lan ben medenice tebrik bile edecektim seni. zaten bu saatten sonra senden bir bok beklemiyorum, ne halt yemeye bunu bana yapıyorsun?

gerçi sen yaparsın. ne de olsa ikizler burcu erkeğisin :)
nefret ediyorum tüm ikizler burcu erkeklerinden! ahah tüm dünya bilsin bunu!


Hiç yorum yok: