12 Ekim 2010 Salı

ooo darcy darcy.. are you an ideal man?

benim için evet :) öf ne yapayım, yalan mı söyleyeyim şimdi? ses tonu, bakışı, utangaç tavırları, konuşmaları bana sürekli bridget jones's diary izlettirmeye yetiyor. hugh jackman da mesela the fountain'de çok aşık karısına ve ideal bir erkek ama sürekli the fountain izlemiyorum mesela. demek ki mark darcy çekiyor kendine sürekli beni. 

yani bu yaptığımı liseli kızlar yapar ancak. evet, ama biz burada çekim yasasını çalıştırmaya çalışıyoruz. başka bir niyetim yok. çeke çeke de colin firth ya da mark darcy'ye her bakımdan benzeyen birini çekemem diye düşünüyorum. her güzelin bir kusuru illa ki vardır ne de olsa :)) gülü seven dikenine katlanır. davulun sesi uzaktan hoş gelir. parayı veren düdüğü çalar. ıyy bu sondakini unutun, ben bulamadım ekleyecek bir şey ondan saçmalamaya başladım :/ 






bu arada fark ettiniz mi? bay darcy her fotoğrafta ağzı kapalı gülümsüyor, bridget hanım ağzı on karış açık bakıyor melül melül :) eheheh işte işin bu yönüne hasta oluyorum. erkek dediğin ağır olacak, ağzı açık durmayacak, kapalı duracak. yemekten yemeğe, konuşmaktan konuşmaya açsın ağzını :) 

Hiç yorum yok: