17 Ekim 2010 Pazar

rüyalarımız.. hep bilinçaltının ot yemesi!

freud amcam doğru tespitlerde bulunmuş kimi zaman. bilinçaltına ne saklarsan gece rüyana girer.

bu gece mesela, çok fazla kozmetik dükkanı dolaştığım için dün, rüyamda her önüme gelen kozmetik dükkanına girdim. far, parfüm ve ruj aldım. ama suratıma tek bir tanesini bile sürmedim. çünkü rüyada makyaj yapmak var olan ya da olabilecek bir ilişkinin veyahutta hoşlandığınız insanın sizden uzaklaşması ve ilişkinizin bitmesi anlamına gelir. ne zaman böyle bir şey görsem bu dediklerim gerçek oluyor. yani malum oluyor bir taraftan.

yine bir arkadaşımla uğraştım tüm gece. normalde, soğuk, kaprisli, gıcık olmayan  insan rüyamda tüm bu özelliklere sahipti. yani gıcıklığı var şimdi hak yemeyelim ama çok sinir oldum ve üzüldüm. uyanır uyanmaz da aradım kendisini. "cenab-ı hak adamı böyle yapar işte" deyince daha çok sinirlendim. laf yerindeyse suratına kapadım da sayılabilir telefonu.

bu insanı rüyamda bu şekilde görmem bana göre onun beni çok çok sevmesine delalet ediyor. hani rüyalar tersine çıkar ya, heh işte benimki böyle bir hesap.

bak yazdıkça aklıma geliyor inanır mısınız? arkadaşımın evine gitmiştim. çocuğu vardı iki tane ve kedileri. kedilerden kaçtım. iyi ki de kaçmışım. kedi, hastalıktır rüyada. dur ben bi mesaj atayım kızcağıza..

neyse efendim, az biraz rüya tabir edebiliyorum çok şükür. size bu özelliğimi göstermek için yazmadım bunları. ama bilinçaltı deyip geçmeyiniz. bilinçaltınızda olan şeyler bazen malum olabiliyor.

freud'a biraz teşekkür mü etsek ne?

.........

günaydın thunderbolt,


kedi neden rüyada hastalıktır ve köpek de düşmandır? onlar bizim dostumuz değil mi? ya da kadın gördüğümüz zaman neden sıkıntıdır? kadınlar sıkıntı veren varlıklar mıdır? neden bu şekilde tabir ediliyor ki? saçma. ama çıkması da gıcık bir durum. 


seni hiç görmüyorum rüyamda. hani erkek görmek rüyada hayırlara vesile olurmuş ya ondan diyorum. hem saçların da aklar da var, her ne kadar sakalın olmasa da seni gördüğüm zaman "aaa ak sakallı dede thunderbolt'muş.. vay anasını" diyebilirim. eheheheheh 


öhümm, neyse. rüya tabirlerim devam edecek. sen bilinçaltı diye sayıkla dur. çoğu değil. bak söylüyorum sana.. 


rüyasında her bişi malum olan yavrucek


witchlerden holykız.. 

Hiç yorum yok: