20 Ekim 2010 Çarşamba

thunderbolt, sanırım çirkefleşeceğim

sana o gün demiştim. erkeklerden çok kadınlardan korkarım diye. evet, korkuyorum. hepsi şeytan çünkü. ben de dahilim buna. ama kısmen dahilim. erkekler dümdüz düşünüyorlar, ona yaltaklanan, masumca yaklaşan kadınları anlamıyorlar. bunu ilk üniversiteye giderken fark etmiştim. benim salak, eski, angut sevgilim "off holy abartıyorsun" deyip beni sinir etmişti. sonuç olarak bir kaç gün dargın kalmıştık ama hislerimde de asla ve asla yanılmadığımı görmüştük hep birlikte.


ya da erkeklerin çok hoşuna gidiyor bu. hoşlarına gittikleri için anlamıyorlar. şimdi hani erkekler kadınları anlamazlar ya genelde, hani kadınlar anlaşılması çok güç varlıklar ya.. heh işte bu noktada ben de onları anlamıyorum. şimdi biri bana böyle yapsa, yani sürekli bir asılma hali olsa ama onun ismi asılma olmasa, yanımda bulunan anonim erkek buna çok bozulur. benim ne kevaşeliğim, ne kuyruk sallamam kalır. işte aynı şey erkeğe yapılsa "abartıyorsun" oluyor. buna bozuluyorum. kadınlar, affedersiniz orospu mu da iltifat alınca bu kategoriye sokuyorsunuz? ama siz iltifat alınca adeta einstein oluyorsunuz. yok öyle.

tabi siz de haklısınız. hayran kitleniz genişliyor. biz bir laf ettiğimiz zaman "kıskanç" oluyoruz. hoşunuza gidiyor. belli bir zaman sonra bu "kıskançlık" ayağınıza dolanan bir ayakkabı bağcığından farksız oluyor. yahu kuzum siz herşeyi kıskanıyorsunuz, hatta sevdiğimiz aktörleri bile. biz size bu şekilde davranan karıları kıskansak bence daha reel. siz, bir hayal için kalbimizi kırarken, biz kanlı canlı, kafasında on bin türlü tilki dolanan bir kadından sizi korumaya çalışıyoruz. ama sizdeki nato kafa nato mermer anasını satayım!

oğlum var ya, bir gün bu dediklerime hepiniz teker teker geleceksiniz. kadınların nasıl varlıklar olduğunu anladığınız gün geldiği vakit iş işten çoktan geçmiş olacak. her kadın asla göründüğü gibi değildir.. küpenizi takın kulağınıza. herkese yüz vermeyin..

............

ya thunderbolt yaa...


dün akşam öyle bir geçer zaman ki'yi izlerken aklıma geldi. her kadının içinde bir caroline var. evet, bu en yakın arkadaşın da olur böyle hiç tanımadığın bir kadın da olur. en masum, en sıcak kadından da bekle, ne moloz en soğuk kadın da bekle. hepsi aynı bokun laciverti çünkü. evlenseler dahi yine gözleri fıldır fıldır dönenler var. sanki görmüyoruz. ya da nişanlılık arifesinde bile utanmadan en yakın arkadaşının sevgilisine bile yavşayanlar var. neymiş, nişanlısıyla kavga etmiş de onunla konuşmak istiyormuş. yok ya! böylesinin alacaksın saçlarını eline bir güzel dolayacaksın yerlerde sürükleyeceksin. dervişin fikri neyse zikri de odur çünkü.


bunları sana dediğim için bana çirkef deme. ama çok gördüm böyle şeyleri. o yüzden hemcinslerime asla güvenim yok. çoğu sırrımı paylaştığımı falan sanıyorlar. ama yanılıyorlar.


seni seven


holy..

Hiç yorum yok: