13 Ekim 2010 Çarşamba

yavşayan erkeği tespit

yavşak bir erkek olarak daniel cleaver

erkeklerdeki "her kızı tavlarım ulan" düşüncesinden nefret ediyorum.

yılışık yılışık konuşmalarından ki ne kadar soğuk davranırsan davran seni anlamaz, anlamamazlıktan gelir iyice yavşar. hani kız naz yapıyor hesabı.

sen sustukça konuşmaya devam etmesi ayrı bir olay zaten. konuyu kapatırsın "oh be savdım başımdan" dersin ama o hala konu açar, konunun konuyu açmasını ister. sen "noktayı" koymuşsundur oysa ki.

ama o bunu anlar mı?

anlamaz. çünkü beyin hücrelerinin yarısı yok. istenmeyen insan olduğunu ancak sen suratına tükürünce anlar.

yavşak erkekler midemi bulandırıyor ve çevremde gördükçe bunları iyice tiksiniyorum. erkek milletine olan güvenim daha daha batıyor yerin on bin kat dibine.

bunların size aşık olma gibi bir olasılıkları da yoktur. zaman geçireyim, birlikte olayım gibi düşüncelere sahiptirler ki en iğrenci de bu zaten.

ama bazıları da arada çıkıyor.sizin o burun kıvırdığınız ve yavşamasından aşırı rahatsız olduğunuz erkek gün geliyor "özel birşeyler konuşmak" için sizi bir yerlere davet ediyor. akıllıysanız gitmiyorsunuz siz de. :) gitmeyince bu sefer mesajla taciz ederek anlatıyor derdini ve bum!!!!!!!! bomba patlıyor.. meğerse bizim yavşak herif size aşıkmışmışmış.. bak sen.. ulan köşe bucak kaçıyoruz senden anlamıyorsun bir de üstüne "ben sana resmen aşığım, sen bir peri kızısın" diyorsun..

hehehehhe gülüyorum ya ben buna..

ama, mark darcy'e benzeyenler onlar şöyle bir dursunlar :) onlara lafım yok. ağır abi mode on olmaya devam!!

piliniz ağır ama olsun. :)

bu yazıdan da benim erkek delisi biri olduğum lütfen çıkartılmasın. tam tersine diyorum ya yavşayan yavşak erkeklerden nefret ediyorum ve benim gibi ağırbaşlı tüm kızlara sadece bir uyarı olarak yazıyorum bunları.

bence beyler, sizin de kulağınıza küpe olsun bu yazdıklarım.

..........

owwww thunderbolt...


senin için sadece ve sadece...


not of this earth diyebilirim... 


ehahah


iyi geceler.. 

Hiç yorum yok: