11 Ekim 2010 Pazartesi

yoksa bay doğru mark darcy ve türevleri mi?

ilişki konusunda yazı yazmak beni çoğu zaman sıkıyor. kimsenin güzin ablası olmak gibi bir niyetim yok. hatta bazı bazı arkadaşlarım ilişkileri hakkında (o bazı bazı değil çoğu çoğu) bir şeyler anlatınca afakanlar basıyor da diyebilirim. çünkü yapılan haksızlıklara, olmayacak hayallere ve gereksiz çeyiz, kına gecesi, düğün muhabbetlerine tahammül edemiyorum. ha tabi bir de tüm genç bağyanlarımızda bulunan evlilik hevesine..

genelde bu heves kadın kişisinin doğduğu andan itibaren başlar. 0 - 6 yaş arası düğünlerde minik gelinlikli kızdır o. sonraları platonik takıldığı kimselerle ilgili evlilik hayalleri kurar. tam bu sıralarda annesigil çeyizini hazırlamaya başlar. herkese gösterir, kızımız gereksiz de olsa içten içe gururlanır, sevinir. en geç 23 üne geldiğinde evleneceğini düşünür.

sonra büyür, üniversiteye başlar. "burada buldum buldum, yoksa görücü usulü olacak" diye düşünür. bulur da elinde tutarsa amenna, bulamazsa görücü usulü olacaktır. her çıktığıyla ilgili yine evlilik hayali kurar. hep "doğru insan, işte bu" der. ama yanlıştır çoğu zaman o doğru insan. eğer üniversitede fossa sonra dediğim gibi ya birileri tanıştırır arabuluculuk yapar ya da "hanım kızımız da pek güzelmiş, görmeye gelelim" diyen bir teyze olur ve kuş yuvadan uçmaya hazırlanır. genel olarak o tanıştırılan genç doğru insandır. ama genel olmayan kısımları da vardır. gençlerimizin anlaşmalarında bir mani yoksa bu iş olur. eheheh kız annesi hem gururlu hem üzgün, kızımız da mutluluktan uçuyordur gizliden gizliye..

sonraları beni sıkan konular olduğu için susmayı tercih ediyorum. kına, düğün konularından kendimi bildim bileli nefret ediyorum çünkü. gereksiz para harcama yeri diye düşünüyorum.

colin firth - mark darcy

gelelim mark darcy'ye :) evet bu adam her aklı başında kızımızın istediği türden bir adam. sessiz sakin, kendi havasında, utangaç, söylemek istediğini söyleyemeyen, kariyer sahibi, bir kadının ne isteyebileceğini düşünüp uygulayan, ailesine ve ananelerine bağlı.. etc. türden biri. ilgilerini kendi türlerinden bir kız değil, genelde aklı beş karış havada olan kızlar çeker. (for example : benim gibi deliler)

o yüzden hanımlara tavsiyem, böyle birini bulursanız avucunuzda tutun. nasıl tutacağınızı ben öğretemem. bilseydim kendi avucumda biri olurdu :P eheheheh şakka.

............

hello mr. thunderbolt, 


mesela, şimdi colin firth gelse mark darcy kılığında, bana dese ki "will you marry me?" kimse tutamaz beni. :)) colin firth'e olan aşkım bambaşka hele hele mark darcy kılığında olsa üfff negzel olurdu.. ama o colin firth ya da mark darcy, bense kendi halinde işi olan, sıkıntıya fazla gelemeyen bir bağyanım.. 


sen de benim gibi delisin, aklına ne gelirse yapıyorsun, söylüyorsun. sence bunlardan dolayı biz kaybeden taraf mı oluyoruz? anlam veremiyorum. "kaybettiklerim aslında kazandıklarım" diye iğrenç ötesi sözü bu sayfada barındırmak da istemiyorum biliyor musun? 


ama ama mark darcy, hayallerimin erkeği.. tek söyleyeceğim lafım bu.. 


did you miss me?
i miss you so much.. 


loves from my heart
holy 

Hiç yorum yok: