16 Aralık 2010 Perşembe

ey merkür! seni de senden sonrakileri de!

ünlü astrolog susan miller demiş ki :

"merkür yüzünden yeni yıla kadar şanssızlıklar olacak, ilişkiler gerileyecek, önemli adımlar atılmasın" falan filan.. dönüp bakıyorum, merkür hep beni etkisi altına almış galiba. hmm, demek ki bunun gezegenlerle bir ilgisi yok. ama susan hanım abla iyi atıyor. bakın burası da apayrı bir gerçek. sözlükten sağolsun bir abi sürekli burcum hakkında dediklerini bana tercüme edip edip yolluyor. ahahah selam gönderiyorum buradan kendisine! hallo!

ne diyorduk, merkür. merkür'ün ya da başka haysiyetsiz bir gezegenin sayesinde sevgilim bir oluyor, bir yok oluyor. pek güzel. sayesinde sürekli yeni yeni kişilerle tanışıp en fazla iki ay sonra zırlayarak bitiyor herşey. diyorum "bak holycik, güzel holycik, sen benim tatlım mısın? değilsin. dayan, şunun şurası on beş gün var. rakamla 15. dayan güzelim, ondan sonra Allah'ın izniyle her bir şey yoluna girecek". vallahi her sabah böyle kandırıyorum kendimi.

sabah dedim de;
bugün servis beklerken iki köpek dolanıyordu insanların arasında. biri dişi, biri erkek. aman Ya Rabbi! dişi köpeğimiz kesinlikle yüz vermiyor erkeğine, erkeği de peşinden sürükleniyor, sürekli koklayıp koklayıp duruyordu dişisini. ama dişi artık neye kızmışsa kesinlikle yüz vermiyor, kaçıyordu. "heh" dedim "ulan köpekler de bile kaçan kovalanır davası var. ben hala daha kaçmayıp kovalıyorum. salağım çünkü"

tam o sırada, herkes köpekleri "soğuğa" rağmen izlerken, çok bilmiş vatandaşın biri "hoşt hoşt" deyip tekmesiyle ayırmaya çalıştı. bazı insanların ah çok pardon ben bunlara insan diyemiyorum, bazılarının hayvanların sevişmesine bile tahammülü yok. karısı mı menopozlu, yoksa kendisi mi iktidarsız bilmiyorum ama sana ne be sabahın köründe köpeklere saldırıyorsun?! bok mu var be adam?! ulan marquis de sade bile görse senin yaptığını yapmazdı!

toplum olarak, çeşitli şeylere tahammülümüz ne yazık ki yok...

1-sokakta sevişen her canlıya. (insan da dahil, öpüşen çift görünce "cıkcıkcıkcık"lıyoruz)
2-hepimiz harbi müslüman olduğumuz için müslüman olmayanlara (mezhep ayrımı yapmaksızın)
3-hepimiz harbi türk olduğumuz için türk olmayanlara.. (yahudilere bok atıp kendisini yüksekte görmek)
4-hepimiz ara sıra farklı şeyler olduğumuz için o anda bizden olmayanlara,
5-hamile olarak gösteriye giden genç kızlara (hamileysen susma hakkını kullanacaksın)
6-farklı düşünceye sahip olup karşısındakine karşı çıkan herkese (bu ülke özgür bir ülke!)
7-türbanlılara (6. maddenin dışında tutuyorum, bambaşka bir konu çünkü)

daha çok çok yazılacak, konuşulacak şey var ama yazmaya ya da konuşmaya tahammülüm yok.
ileriye gitmek yerine her geçen gün daha da cahilleşip daha da geriliyoruz. bir de bakıyoruz yaptıklarımıza. "kötünün iyisi bu işte" diyoruz. halbuki kötünün iyisi falan değil. kötü. bildiğin kötü.

sus ve dinlemeye, başını tamam anlamında sallamaya devam et..
yoksa...

"nereye gideceğini bilemiyorsan, hangi yoldan gideceğinin bir önemi yok" 

lewis caroll

..........

kilo : remerondan sonra sanki aldım, iştahım açıldı. 
içki : evde beni bekleyen bir şişe şarabım var. bilmiyorum ne zaman içerim. 
sigara : hayır. içmiyorum. beni öpeceksen, kültablasını öpmeni istemiyorum
olağan sevgililer : merkür geri harekette, sevgilim yok, olaydı kavga edip ayrılırdım!
olağan platonikler : caddelerde rüzgar, aklımda aşk var... laylaylom! 
kedi olma isteği : % 40 
kedi edinme isteği : doğduğumdan beri! 

dün hayatımda ilk defa bir şey yaptım. nereden cesaret buldum, nasıl oldu bilmiyorum.
"asla" dediklerimin arasındaydı. bir insan asla dememeli, çünkü asla dedikçe yapmayacağın varsa da bir cesaret geliyor üstüne ve yapıyorsun.
yaptım, amacıma ulaşamadım ama oldu. en azından içim rahatladı. en azından istediğimi öğrendim.
ne kadar da iyi biliyorum azla yetinmeyi.
oysa benim her zaman en fazlasını isteyen herşeyin.
bu öyle bir oyun ki...
ne zaman, nerede biteceğini bilemiyorum.
kendimce, kendi kendimle oynuyorum.
bakalım bu oyuna katılmak kime kısmet olacak?

kendimle ilgili çok sevsem de yazmayı yine de detaya girmesem iyi olacak. çok kişinin bildiği sır olmayacak çünkü.. paradoks, ironi, ne haltsa..
istediğinizi diyebilirsiniz..

3 yorum:

U Yeah dedi ki...

susan miller , saba tumere cikacakmis ; susan ask var , ask yok dediginde saba ciglik atarcasina gulerse eger yandik. Program 23:30'da...

Holy Go-Nightly dedi ki...

:)) biliyorum. ben de yeni öğrendim. aman şimdi saba hanım bırakmaz kadını iki çift laf etsin. ahahahahahahhaha diye böyle kafa şişirir :/

deeptone dedi ki...

:)))))