1 Ocak 2011 Cumartesi

masal

yeniyi bulunca eski çabuk unutulurmuş..

yok öyle bir şey. bak 2010'un yaraları, hediyeleri hala duruyor ve unutamadığım bir çok şey var.

unutulmuyor. en azından unutturmuyor eskiler kendilerini.

ne olursa olsun.

sen "unuttum" desen de...

bu yüzden sana çok "maymun iştahlı" diyen olur. ama onlar bilmezler ki gerçeği...

açıklama yapmak istemediğin için de "ehehe öleyim" dersin.

ne yararı olacak onlara açıklama yapsan? sadece seni "yargılayacaklar"

canın sıkılacak. en iyisi sus.

ya da yalandan gül.. sessiz kalmak da bazen bir cevaptır.

onların hoşuna giden tek şey "yalan" çünkü. asla "gerçeği" hazmedecek güçleri olmaz. sabırları da...

o yüzden "yalancı" ol onların yanında. "maymun iştahlı" görün.

gerisi sana kalsın..

salla..

.....

thunderbolt, 


farkındayım, seninle uzun zamandır ilgilenemedim. biri yoktu. biri var olsa da o anca rüya olurdu. masal olurdu. 
masalda yaşadığımın ben de farkındaydım. ama ne rüya ne masalmış. 
bunlar yaşanınca güzel biter. kötü bitmez.
kötü bitti.


ne bitmesi yaaa, kendi kendime hüsnü kuruntu yapıyorum. 
belli olmaz hiç birşey. 
kimse çenesini açıp bana bir şey demesin, sormasın istiyorum. 
insanların beni "niye, neden, kim?" diye soru yağmuruna tutmalarından nefret ediyorum.
ben gönüllüysem zaten gelir sana anlatırım...
o yüzden konuşmuyorum son zamanlarda.
susuyorum.
benimle konuşan varsa konuşuyorum. 
sonra bana 
neyse...


seni çok özledim.. 
püskülü de özledim.. 
limoncello içtim ondan böyleyim.. 


öptüm.. 

4 yorum:

deeptone dedi ki...

susup seni dinledim :)

Holy Go-Nightly dedi ki...

teşekkür ettim :)

francesca mckennitt dedi ki...

Unutulmaz; eskir witch ama demek ki daha zamanı dolmamış :) Boşver.. Doğru demişsin.

Holy Go-Nightly dedi ki...

bazen dolduğunu hissediyorum mckennitt. bazen de en ufacık şeyde zonk diye gözümün önüne geliyo herşey. sinirleniyorum...