21 Haziran 2011 Salı

minik minik minik kelebek

dün kelebekleri anlatacaktım da kurda döndü iş demiştim değil mi?

hadi bakalım kelebekler gelsin artık!

-hayatta kimseye aşık olmam daha da! canım ne zaman çocuk yapmak ister, o zaman bulurum birini, evlenirim! zaten çocuk da istemiyorum. o zaman böyle hayat bana güzel!!
-saçmalama.
-ama ben aşık olamıyorum ki! eğer olsaydım hemencecik bıkmazdım kimseden! demek ki aşk yok!
-aşk var. ama senin karşına, hiç beklemediğin bir anda çıkacak.
-ya ya..

bu diyalogları artık ezberlemiştim. artık kime neyse benim aşk hayatım?
hani toplumumuzda şey olgusu var ya:
-aşık olmadan sevişemem.
-aşık olmadan evlenemem. evlensem parası için evlenirim.

yani biriyle berabersen illa ki aşık olacaksın. sevgi karın doyurmaz onlar için. yavan sevgiyi kim ne yapsın?

beraber olduğum insanların, beni çok da bir taraflarına takmaması ve böğrüme böğrüme dom dom kurşunlarını sıkmalarının üstüne, artık "aşk" denilen şeyin olmadığına kanaat getirmiştim.
her yerde, hiç sıkılmadan söyledim.
söyledim de ne oldu?
herkes bıkıp usanmadan aynı şeyleri söyledi.

zaten bilirsiniz eğer okuyorsanız şu sayfaları. aşka inanmadığımı burada da kaç kere yazmışımdır.

ama günlerden bir gün...
doğru kişiyi cidden bulduğunuzu hissettiğiniz an..
hani o kelebekler var ya, midedeki, üstüne gaz döküp yakıp öldürdüğünüz.
heh işte onlar freddy krueger gibi canlanıverebilirler.
miş!

bunu da öğrenebilirsiniz.
canlanmaları için kimsenin size lanet etmesine gerek yokmuş.
sadece biraz cesaret, biraz güzel sözler yetermiş.
beklentisiz olmak da canlanmaları için bir adımmış..

ha bir de güvenmek. o kelebeklerin canlanmasındaki en büyük rolü güven alıyor.

izlemlerim şimdilik bu kadar.
umarım, bu sefer  idam etmek, yakmak, gaz odasına tıkmak falan gibi şiddetli eylemlere gark olmam.

inşallah ^^

bir de kelebekler lafım size!
lan olm, göbeğim şişiyor sizin yüzünüzden.
ne o öyle her gün milka m-joy'lar falan!
gerçi sizin karşı komşunuz, habersizce ve hunharca dondurmaları götürüyor ama..
neysseee!!

5 yorum:

springoss dedi ki...

ne iyi etti de geldi bu minik kelebekler, çok mutlu ediyorlar beni...

deeptone dedi ki...

hah hah hah haaaaa. yazılarının havası değişiyor. sen haaa :))))

Holy Go-Nightly dedi ki...

@bayay, beni de çok mutlu ediyolar ^^

@deep :)))

uyumuycam dedi ki...

oh oh oh ne hoş ne hoşşş...

Holy Go-Nightly dedi ki...

ben sıramı savdım, sıra sana geliyo :) bunları senden duymama az kaldı dudum :)